Forum zarzadzanie i marketing Strona Gwna zarzadzanie i marketing
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dobrze ze z tamtąd odeszłas, a napisz cos wiecej na temat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum zarzadzanie i marketing Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 640
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 18:09, 04 Kwi 2014    Temat postu: Dobrze ze z tamtąd odeszłas, a napisz cos wiecej na temat

Ja przed chwilą się nażarłam
[link widoczny dla zalogowanych]
killerka 86 to jestesmy na tym samym etapie wlasnie ten brzuch mnie dobija. upinam je malymi spineczkami tkz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem już pięć miesięcy po operacji. [link widoczny dla zalogowanych] kochani ja też proszę o pomoc, może znacie dobrą przychodnię gdzie leczą bezsenność, psychologa psychiatrę kogokolwiek kto pomoże.Ale takich co naprawdę podejda do tego dramatu z powagą i co nie zajmują się leczeniem bezsenności niejako ubocznie.Ja przerobiłam już prawie wszystko.zaczęłam od lekkich leków typu melisa,potem bellergot potem od czasu do czasu relanium(żeby chociaż raz na jakis czas wyspać się) teraz juz po kilku latach nie mam siły więc poszłam do psychiatry , twierdził że mam depresję chociaż test tego nie wykazał i ja też nie sadzę abym miała te objawy.wręcz przeciwnie jestem zaradna ,pogodna ale nie śpię teraz już wcale ,bez tabletki nie ma mowy.Postarzalam się o 5 lat w ciągu 2, mój uklad odpornościowy podupadł tak że łapię wszyskie infekcje.Zeszłej zimy bylam chora chyba z 10 razy.Moje oczy są wiecznie czerwone i załzawione bo pracuję ok 9 godz.przy komputerze a oczy nie mają kiedy wypocząć.Psychiatra zafundował mi tak silne leki ,że doprowadzały do omdlenia więc zrezygnowalam.Ale psychiatrzy mają to do siebie ,że każdego traktują jak zaawansowanego pacjenta, z którymi w zasadzie maja na co dzień do czynienia.Teraz mam juz dość i nie wiem do kogo iść po pomoc,lekarz rodzinny się nie przejmuje wcale .PROSZĘ POMÓŻCIE.
On codziennie rozmawia ze swoja rodzina o mnie i o tym jak mnie kocha i jakie plany ze mna wiaze. Nic mnie nie bolało i zdziwiona byłam, że to już po wszystkim! NIOM WIESZ .. djstyle????????????????????????? Bardzo fajna zabawka do kąpieli. [link widoczny dla zalogowanych]
Proponuje zapisać się na Lindleya przez rejestracje jeżeli będziesz miała możliwość przyjechania do warszawy. A ja uważam, że kiedyś była łudzącą podobna do Matki. mam zamiar kupić orbitreka, chcę zejść z rozmiaru 46 do 40, no , może nawet do 38.Znalazłam w Auchan taki fajny-magnetyczny-za niecałe 7 stów.Trochę zaczęłam już ćwiczyć z kasetą i hantlami ale apetyt to ja mam , niestety. 95 2490 0005 0000 4000 0017 1088 Mięśnie są bardziej spięte. Widzę że ogromna ilość osób ma te bóle i drętwienie rąk. livinynmaj livynynmaj czy jakoś podobnie wiem że to kiedyś znana piosenka jak ktoś wie jaka to piosenka prześlijcie na e-meila z góry wielkie wielkie dzięki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podwójny zabieg laserowy i jako zabieg odmładzający, liftingujący etc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Panie beda twoich bzdur sie nasluchiwac i z checia uwierza ze jestes w sumie wspaniala........no ale tylko ten twoj maz-pijus do ktorego jestes kajdankami przywiazana bo jakby nie on to bys ty bala 8 cudem swiata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niz płaskodupie na które cierpi co druga dziewczyna [link widoczny dla zalogowanych] Od września wyjeżdżam na stałe do kraju szczupłych ludzi i nie chce być postrzegana jak wieloryb.
Ja mam 24 lata zaszłam w ciążę bardzo wcześnie bo mając 17 lat. kolejna wizyte mam na 24.11. W 100g ma 21g białka i tylko 6 g węgli. Jestem po wizycie u lekarza. Kolacja: [link widoczny dla zalogowanych]
Takiej okazji pogodowej nie mozna przepuscic,bo zadko sie u nas zdaza haha. Niestety nie możemy znaleźć mieszkania. Pracuje w oddziale na slasku i nie sa to myslowice bo tam owszem jest zapieprz. ADAMUS1979 a czy blizny po szwach tz.2 wgłębienia też można by tym laserem wygładzić? Seksowną figurę ma Adriana Lima albo Charlize Theron. Wierzę w pana. Anakondo, Regine, Pytajniczku-kwiatek dla was
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam HaoS i dzieki Ulotna Chwilo za comment.
[link widoczny dla zalogowanych]
smaruje alantanem i codziennie zmieniam opatrunek, gojenie ran chyba jest bardziej uzależnione od konkretnego organizmu niż od maści czy innych środków jakie używamy powiedzcie czy one lubia takie miejsca ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A gdzie chcesz lecieć ?? [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma takiej wg.
A problemow z aplikacja nie mialam w ogole 3ba sie rozluznic laskii!! wcale nie mają włosów lub tez z głowy wystaja druty z którymi naprawde nie mogą nic poradzić (np. Ja nie mogłam=czułam się po tym jak po ciężkim zatruciu. Jestem bardzo zainteresowany paznokciami które są zadbane i ładnie pomalowane niż jakieś takie po interwenci chirurga nie kształtne paznokcie i powyginane palce to jest nie estetyczne jak można trafić to kobiecej wyobraźni. [link widoczny dla zalogowanych] bs_without_makeup/manson.jpg [link widoczny dla zalogowanych]
I tak przez cały czas... do mojej poprzedniczki.bardzo dziekuje za slowa uznania az sie milo na serduszku zrobilo.od ilu lat jestes we wloszech?a jak dlugo twoja corka?nie martw sie my polacy mamy inteligencje w genach.ale tez niestety jest prawda ze towarzystwo nas zmienia i sprawia ze popelniamy bledy.najwazniejasza rzecza jest to aby twoja corka skonczyla szkole-nie chce tutaj nikogo urazic ani obrazic-po to aby tak jak prawie wszystkie z nas lataly ze szczotka Pozdrawiam Cię gorąco i życzę spokojnej nocy... moja kolezanka na to chodzila, wyrzucila pieniądze w błoto, nic jej to nie dało, o przepraszam, cellulit jej sie powiekszył... 10cm mam grubą, twardą i wystającą bliznę która hamuje pewne ruchy nadgarstkiem, przy większym zgięciu ból. czesc ja mnam dzisiaj 7 dzionek jak narazie 0 efektow chyba za malo sie przykladam strrasznie mnei nudza te cwiczenia:/ a Was??:> i jak efekty appa*:*: A mam pytanko dla dziewczyn po operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Też na szczeście pochodzę jeszcze z pokolenia wychowanego na dworze.
[link widoczny dla zalogowanych]
ciągłe zmęczenie , zawroty głowy, nadmierna potliwość, bóle nóg , bóle z tyłu głowy, karku i ogólna niechęć do wszystkiego .Wyniki krwi mam rewelacyjne ,TSH w normie , płuca ok., EKG też w porządku . za pierwszym razem rodziłam w asyście praktykantek, 2 z nich miały nie odstępować mnie na krok, skurcze miałam już dosyć mocne a dziewczyny starały się odciągnąć moją uwagę rozmową, nie pamiętam dokładnie o czym rozmawiałyśmy, ale co chwilę żartowałyśmy,śmiałyśmy się, nagle zrobiło mi się niedobrze, powiedziałam, że chyba zaraz zwymiotuję a one zamiast dać mi coś w śmiech bo myślały, że sobie jaja robię,i dalej swoje dobrze że obok stała położna, spojrzała na mnie (podobno zrobiłam się strasznie blada) i w ostatniej chwili podłożyła mi naczynko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przypisał mi daraprim 1 dziennie i rovamycynę 2 razy dziennie kiedy zaczęłam kurację zachorowałam i znowu przerwałam leczenie bo wymioty nudności itd. [link widoczny dla zalogowanych] Zadaj pytanie ekspertowi.
ojje jakos daje soboe rade ale izko dziewczyny cziezko chociaz wiem z epierwse dni sa najgorsze damy rade a co do oczu, to czasem miałam wrazenie,ze ktos mi przypała pod oczami gorącym zelazem. no nie?? Bardzo profesjonalna, kompetentna osoba nie nastawiona na zysk. ja tak zaczynam od jutra. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka Niedługo wychodzę za mąż, a ja nie mogę na siebie patrzeć. o Jezu byłam w szoku. Za 6 dni ide na operacje, i jestem w ciezkim szoku. Kabaczki Napisz jakiś kontakt może lepiej ale wnet zapomnisz o swych triskach albo, patrz! natomiast bliźniaki jak tylko umiały już siedzieć świetnie się razem bawiły i wcale nie potrzebowały mojego towarzystwa były samowystarczalne i tak jest do dzisiaj i powiem Wam ze sa świetnie zorganizowanymi dziećmi,dobrze sie ucza ,pomagaja sobie, sa bardzo zżyte,chociaz nie chca sie do tego przyznac,i napewno wychowanie ich przynosi więcej radości niż kłopotów
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 640
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 18:10, 04 Kwi 2014    Temat postu: Do Gość,

Pomyślałam, TO CHYBA TO!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
1 pęczek zielonej pietruszki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pewnie biedak się usmażył a Ty go zjadłes na kolację [link widoczny dla zalogowanych] hej hej!
jedyne czego oni się boją w tolerancyjnej Europie to podobni im dzikusy, więc napisz mu że poznałaś bogatego przedsiębiorce z Arabii Saudyjskiej i jak jeszcze raz zadzwoni, to twój nowy Arab urwie mu jaja. pozdrowionka witam jesli któs z was stosował meizitang czy inne leki na dochudzanie.... w Warszawie powinny być w kazdym wispolu googlemail bez przerwy [link widoczny dla zalogowanych]
Ja wtedy mam wizyte konrolką, wiec sie wszystkie we trzy spikniemy, bo Olivia to samo Wszystkie trzy nawiedzimy Borowską we wtorek 11 czerwca nikt nie wie?? powodzonka, trzymam kciuki Benusik to Twój maluszek już spory kurczę, jestem taka ciekawa ile mój waży już, ale pewnie coś koło tego też. baaardzo mi sie podobają te ćwiczenia wiekszosc czego? mam nadzieje że jakos poradze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie ważę się ale po obwodach widzę że schudłam (to już 10 dni), Rollliza boję się tego co mówisz że w 2 tygodniu przybrałaś ok 1,5 kg....?????
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się rozpocznie z 3 miesiące wcześniej niż zapowiadają to będę miała miłą niespodziankę pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakie mldsze dziecko? [link widoczny dla zalogowanych] 3 tygodnie spalanie, 2 tygodnie oczyszczanie i ostatni tydzień teraz pije stabilizacja.
jesteś śpiaca kapryśna , ale to nic w porównaniu z radością jaka mnie ogarnia że w końcu się udało. aparaty ilizarowa sa stosowane najczesciej gdy ktos ma krotsza jedna noge wiecej niz 3 cm. czesc dziewczyny sery ogolnie uwielbiam, wszystkie poza plesniowymi ich zapach i smak mnie odrzuca,ale jem srednio i dlugo dojrzewajace zolte sery mam nadzieje,ze to wystarczy,choc kto wie,moze sprobuje przekonac sie wkrotce i do tych smierdzielkow. Ja czyszczę Mikrovezelem. [link widoczny dla zalogowanych]
z różnicą, ż emam 175cm wzrostu i wygladam jak płaska długaśna deska... Buuu...!!! hej! Oczywiscie nie wytrzymałam i kupiłam dzis farbke Loreala ultrarozjaśniająca bardzo bardzo jasny blond. Dr Broma nie jest ukierunkowany tylko na pieniądze, ale na dobro pacjenta i jego zadowolenie. Ostatnie lata jest w prawdzie położna oddziałową i tu zarobki ma jeszcze lepsze,ale przed awansem też źle nie zarabiała... mam orbiterka z promocji dalam za niego 500 zl jestem z niego zadowolona nie mam mechanicznego i jesli ktos nie ma pieniedzy i wacha sie nad kupnem bo czytalam ze niektorzy zastanawiaja sie ze moze by tak poczekac bo lepszy jest mechaniczny to uwazam ze kupic i taki mozna jak sie chce schudnac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

75B to nie jest jedyny słuszny rozmiar.
[link widoczny dla zalogowanych]
Genetyczne tendencje i styl zycia maja wplyw na skore wiekszy niz jakikolwiek krem czy zabieg. olioliwia następnym razem weź ze sobą świeżo wyciśnięty sok z połowy cytryny, wówczas da się znieść to badanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]

To prawidziwe kobiety sukcesu, piękne, zdolne, zmysłowe.Każdy sie z nimi liczy. [link widoczny dla zalogowanych] Chciala bym wiedzieć jak wam idzie z meridią ille kg tracicie tygodniowo.
czy wiecie moze czy u nas w pl sa juz wykonywane tego typu zabieg? sexi czy nie (ja tam wolę ogólnie stringi), ale ważne że to komfort. Płaci płaci, ale... antybiotyk. Myję włosy szamponem z Nivei, stosuje również odżywke do rozczesania. [link widoczny dla zalogowanych]
Podobał mi sie ten starszy pan który miał romans z zakonnicą,niezłe z niej było ziółko to kazdy człowiek wywodzi sie od Boga i kazdy jest sobie równy wiec dlaczego niby dyskryminowac i potępiać kogos ze względu na wyznawaną religie? witam!szukam pewnej piosenki, niestety kojarzę z niej tylko teledysk, zaczyna sie od tego że jakas blondynka wsiada na środku pustyni do samochodu a potem pedzi nim z ogromną prędkością nie zważając na innych użytkowników drogi.jesli ktoś wie o co mi chodzi proszę o tytuł lub wykonawcę.Aha klip zaczyna się jeszcze od tego, że jakiś gościu coś tam gada w radiu i tak samo się kończy.dzięki za pomoc ja uwazam ze swietnie wygladam i Tobie tez zycze zebys dobrze sie czula w swoim ciele Czyli opiekuję się dziadkiem. ja ćwiczę przez 30 minut, ale to dlatego, że mam co spalać myślę, że 20 minut też wystarczy, najważniejsze, żeby ćwiczenia nie zaczęły nam się przykrzyć. Dzień doberek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to prawda, że na takim sprzęcie zeszczupleją mocno nogi?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla innych jest to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez cale zycie mialam kompleksy na punkcie biustu. [link widoczny dla zalogowanych] Jeśli Ci nie będzie zimno, to czemu nie?
zbyt poufale przyjaznily sie ze swoim bialym sasiadem lub w dniu slubu okazalo sie, ze nie sa dziewicami. Najpierw zabił mu rodzców, później przez niego zginął Syliusz (swoją drogą bardzo ciekawi mnie ta zasłona w Departamencie Tajemnic) no i teraz jeszcze Dimbledore. W poniedzialek sprobuje jeszcze skonsultowac sie z lekarzem, zobaczymy co powie. a może znacie jakiegoś dobrego fryzjera w Rudzie Śląskiej?? Kupiłam komplet garnków zepter na raty kilka lat temu (były to raty w $). [link widoczny dla zalogowanych]
kojarzcie ze stylem muzyki, ktorej slucha Ja tez ja lubie i zgadzam sie , ze ma klase . aha i zapomniałam, na to co mi się zrobiło po Gynalginie, dostałam maść Novate, z tym, że wyczytałam, że jest to silny steroid, więc ograniczyłam użycie do minimum i w sumie chyba po 3 czy 4 dniach dwukrotnego smarowania cieniutka warstwą ranki mi się zagoiły, ten płyn co pisałam do higieny intymnej tez polecam bo super wszystkie podrażnienia łagodzi i czy czasami nie jest podobny do work and travel Trzustka by nie wyrobiła. facet w czerni Najlepiej byloby gdyby to umarło jak piszesz śmiercią naturalną mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi, albo, że naprawdę sie poznamy lepiej i polubimy (bo takiego stanu zawieszenia, w którym trwam już prawie rok mam szczerze dosyć....... Darek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 640
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:55, 04 Kwi 2014    Temat postu: - oto jest pytanie.

Ja niestety nie mogę polecić salonu Bohema- kierowałam sie dobrymi opiniami na jego temat-ale jestem delikatnie mówiąc rozczarowana :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam dzisiaj takiego lenia, ze nawet stos garow w zlewie mi nie przeszkadza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I od kiedy ograniczylas wegle ? [link widoczny dla zalogowanych] Powinnaś już to wiedzieć - znowu wiedza podstawowa.
Hej ja miałam ten aparat niedawno na udzie W maju 2006 r. Taaak, teraz w ogóle nie wiadomo kiedy bede miała zabieg :// Gdyż moja lekarka juz nie bedzie przyjmowała w Moim mieście tylko w innym. dlaczego mu robisz takie swinstwo? Startuję od 54,5kg przy wzroście 171cm. prawda jest taka ze to dzieki PH trade wogole funkcjonuje bo to oni jezdza po zamowienia,a wiec pozyskuja pieniadze na wyplaty dla kierowcow, ksiegowych etc.a co miesieczny plan np. [link widoczny dla zalogowanych]
Piosenka jest ( chyba ) dość stara , nie wiem nono i ja go troche podszkolę w języku powiedzcie co z tym wzrokiem przy prolaktynie, komus cos gin mowil? Gratuluje wszystkim ciezarnym - ja juz ponad 2 lata probuje. coś ci się pokręciło paula , może masz zostawioną część tarczycy , wtedy się zgadza specjalista od żywienia stara się urozmaicić dietę chorego o pokarmy , który wcześniej wzbudzały w niej lęk ( o tzw. pilęgniarka prosiła tę kobietę dwa razy, zeby ta nie zagladała, ale nie skutkowało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam dziewczyny !!
[link widoczny dla zalogowanych]
dlaczego tak niechętnie zatrudniacie osoby, które ukończyły szkoły kosmetyczne ale nie mają doświadczenia w pracy? , co sadzi pani o swoich bylych szefach (bardzo podchwytliwe, bo trzeba mowic dobrze , nawet jest byly szef byl idiota)...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brzuch mozna zakryc, usta raczej nie. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko 10 zł + przesyłka!
Pudzianowski, Saleta, no a moze i darek michalczewski Betti, Leje je domestosem potem te od razu zdychają ! wykorzystuje, że nie utrzymałabym go. meridia -- Lek nasila poposiłkowe uczucie sytości, zwiększa wydatek energetyczny, zwiększając prawdopodobnie termogenezę, co łącznie prowadzi do zmniejszenia masy ciała. [link widoczny dla zalogowanych]
Kremikiem możesz się smarować dla polepszenia jędrności i lepszego samopoczucia. Później wszystko zależy od tego jak się czujesz i co na ten temat sądzi Twój lekarz. x hej,dziewczyny!Jesteście tu jeszcze? to towje zycie to i tak chyba takie ...no tego....koslawe Nie moglam wiecej dopisac czy ty zapieprzałes a ona pieprzyła ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej dziewczyny mam pytanie, ostatni okres mialam 3.06 dni płodne trwały od 12 do 20 czerwca...kiedy najwczesniej powinnam zrobic test??
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet ostatnio jak byłam w klinice leczenia bezpłodności to się dowiedziałam,że skoro mam owulacje to moja prolaktyna nie ma wpływu na zajście w ciąże, ale niestety nie moge zajść, staram się aż 4 lata. Od kwietnia tego roku zmagam się ze zmianą ogniskową hypoechogeniczną o wymairach 18mm,18,4mm,30,3 mm- pierwsze usg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Plączą się. [link widoczny dla zalogowanych] No mam problem!
Ale i ja przed tym zabiegiem też bzdury w głowę sobie nabiłam. rozmiar kontynentalny), którego nie ma w sklepach, więc zdaje się, że z kimś tu jest coś nie tak... ale wczesniej tez bede Lida ma swoich wrogow i zwolenników ,naczytałam sie mnóstwo na ten temat na topikach EKSPERYMENT MEIZITANG I Czy ktos stosował meizitang ......poradzcie ,poradzcie ???????dziewczyny nie macie zalu za zciagnieta nazwe ale wy jako starsza siostra z duzym doswiadczeniem a jako młodsza siostra bazujaca na waszych doswiadczeniach .bede sie uczyć .pozdrawiam wszystkie stałe forumowiczki szczuplejace z dnia na dzień (nie ma tu zadnego podlizywania ) Dawno tu nie zaglądałam. [link widoczny dla zalogowanych]
Diety zadnej nie stosuje bo za bardzo lubie jeść Ograniczyłam tylko posiłki do dwóch/trzech. Ja na przykład chodzę na czarno i też się to wielu osobom nie podoba do Madziaaaa Możecie mi coś poradzić? Jeśli któraś z was zażywa jakieś hormony to niech nie łudzi się, że te włoski znikną na zawsze, na to nie ma cudownego leku, który uwolni od problemu na zawsze, jedyne co można robić to to podleczyć. Zabieg przeszedł pomyślnie. Ja właśnie mam kolczyk z tytanu który podobno ma nie uczulać....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czuje się wyśmienicie
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko zawalcz o lepsze samopoczucie i dystans. Zdecydowanie z Patrickiem Swayze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam ja nosze ten aparat juz ponad rok miałem wypadek na motorze i miałem ubytek kostny w nodze a dokładnie w udzie brakowało mi 20cm kości kość jusz mam ale noga jest dalej krutsza a więc za 2 lata znowu aparat jestem juz w końcowym etapie mają mi za 8 tygodni sciągnąć wkoncu ten aparat choć powiem szczeze e sie juz przyzwyczaiłem do nie go po roku aczkolwiek wiem jedno trzeba chodzić bez kul tak kazą lekaze i tak sie powinno robić ja dopiero teraz zaczełem jak bym zaczoł wcześniej to moze szysbciej by mi zdjeli mi zakładano w szczecine na unni lubelskiej ortopedia dziecięca [link widoczny dla zalogowanych] Zrobil mi badania na prolaktyne i bylo 19 (podejrzewam ze mg ale nie wiem dokladnie jakiej jednostki) i wyslal mnie na MRT glowy, zeby wykluczyc problemy z przysadka.
moje codziennie sie mnie pytaja kiedy i kiedy wiec juz na pamiec wiedza ze w dniu kiedy pojda pierwszy raz do przedszkola to wtedy maja urodziny zastanawiam sie teraz gdzie zrobic?( mieszkanie czy plac zabaw) adrietta a twoje tez tak sie domagaja? Ja mam też niewielką kreseczkę w dolnej części szyi, teraz po pięciu miesiącach widzą ją tylko Ci co wiedzą Jak już pisałam wcześniej nie smarowałam niczym, moja p.doktor co prawda podała mi kilka nazw maści, ale sama w nie nie wierzyła widząc u pacjentek smarujących sie - bliznowce. http://www.youtube.com/watch?v=ZBpWdwXzpMk pisze szczerze, ja wszystko oplacam, potrzebuje modelki,moje znajome powyjezdzaly i mam problem,wiec licze na WAS!!! jasneee !! [link widoczny dla zalogowanych]
Jednakze najbardziej moge polecic Pana z zakladu fryzjerskiego - nie pamietam imienia ale jest tylko jeden. A na poczatku to nie zbijal kokosow bo mial dupiaty rejon...a w miedzy czasie wykonczyl 2 hurtownie i teraz miesicznie wali po 1200 hekto... Ja też mam kręcone włosy, i przez pewien okres ich nie nawidziłam! Kupuje to co uwazam. Pewnie też dużo ćwiczyła, ale schudła na pewno nie tylko dzieki nim. naprawdę wszystkim polecam Husqvarna - ja bym stosowala na twoim miejscu lewatywy z naparu z siemienia lnianego (gotujesz siemie laniane przez 5-10min, odstawiasz do ostygniecia i wlewasz ten napar wode do wlewnika), stymuluje i odzywia scianki jelit, a takze nawilza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum zarzadzanie i marketing Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin